Het avontuur komt in zicht... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kees Vlugt - WaarBenJij.nu Het avontuur komt in zicht... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kees Vlugt - WaarBenJij.nu

Het avontuur komt in zicht...

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

26 Juni 2008 | Nederland, Utrecht

Hallo!

Zoals de meeste van jullie wel zullen weten vertrek ik 31 augustus voor een aantal maanden naar India om daar bij WWF India stage te gaan lopen. Nu komt het steeds dichterbij en op veler verzoek dan mijn 'reissite'. Op deze site zal ik mijn verhalen en foto's neerzetten, zodat jullie allemaal op de hoogte kunnen blijven..!

Overigens ga ik proberen niet enorme verhalen te schrijven dus wees daar niet bang voor. Daarnaast kan je me altijd mailen!

Groeten!!!

  • 28 Juni 2008 - 13:52

    William:

    Spannendn voor je !! Ik ga het in de gaten houden. :)

    Ciao!

  • 28 Juni 2008 - 13:58

    Joop Harting:

    Geweldig Keessie,we zien elkaar nog.Waar ga je precies naar toe in India ? Groetjes ,Joop

  • 28 Juni 2008 - 14:00

    Vera:

    Leuk! Ik hoop dat je veel van je prachtige foto's hier neer gaat zetten.
    Dikke zoen!

  • 28 Juni 2008 - 14:01

    Iteke:

    Leuk, Kees, dat je me op de hoogte gaat houden. Ik ben benieuwd en ga je gauw eens bellen om nog een afspraak te maken, zoals beloofd!

  • 28 Juni 2008 - 14:18

    Suus:

    ha kees, aha is dus afsluitende stage!! klinkt heeeel goed!

  • 28 Juni 2008 - 14:49

    Rocco:

    ow leuk! :) kunnen we je een beetje volgen daar!

  • 28 Juni 2008 - 20:59

    Mechteld:

    ha kees, wat ga je weer een heerlijk avontuur tegemoed! Ik wil zeker op de hoogte blijven!! Hopelijk zie ik je voor die tijd nog even!! dikke kus mechy

  • 29 Juni 2008 - 06:51

    Elvira:

    Heel veel plezier met de voorbereidingen! Echt gaaf hoor!

  • 29 Juni 2008 - 08:36

    Maarten En Renee:

    Wat fijn, weer een avonturenwebsite om te volgen! En India is zeker een avontuur, neem dat maar van ons aan. Superleuk!

  • 29 Juni 2008 - 16:26

    Irma:

    Ben zo jaloers!! :-) Moeten snel weer meeten! Je hebt alweer een hoop spannende verhalen ;-) Tot gauw! Kus

  • 29 Juni 2008 - 18:36

    Maartje En Rogier:

    Ja ook wij willen geen berichtje missen hoor!
    Liefs!

  • 29 Juni 2008 - 19:28

    Mootje:

    Hey, ben super jaloers op je! Zal je wel missen in Utrecht. Maar je gaat een super leuke en spannende tijd tegemoet :D! Ik ga zeker weten je verhalen in de gaten houden!
    Dikke kus!

  • 30 Juni 2008 - 09:08

    Reinder:

    Ook ik heb mijn e-mailadres ingevuld!
    Maar alleen omdat je beloofd hebt kort en bondig te zijn zodat ik niet een heel boekwerk hoef te lezen ;)
    Tot snel!
    X

  • 30 Juni 2008 - 09:32

    Edwin :

    Hee die Kees, als je nu nog even schrijft wat je dan gaat doen bij het WWF dan wordt ik helemaal blij. Ik heb zelf immers stage gelopen bij WWF Indonesie. Verder doet het je vast deugd om te weten dat ik inmiddels niet meer op de koningsweg woon.
    Ajuus!

  • 30 Juni 2008 - 10:02

    Anja:

    Hey Kees, Nog 2 maandjes, kan me voorstellen dat je niet kan wachten om weg te gaan. Ik blijf je volgen!

  • 30 Juni 2008 - 16:23

    Desirée:

    Kom maar op met die verhalen! :-)

  • 01 Juli 2008 - 09:11

    Patrick:

    Amazing Kees!! Ben benieuwd hoe je alles gaat beleven daar. Dit is echt een kans van je leven.... Je zal niet meer dezelfde zijn na deze ervaring(in positieve zin).
    Zet hem op...en je mag best lange verhalen typen hoor!!! :)

  • 01 Juli 2008 - 12:48

    Sas:

    Hey buurman,

    Jippie je gaat me op de hoogte houden!!! Wordt vast een super avontuur en ik houd je huisje wel met 1 oog in de gaten hoor :-)

  • 13 Juli 2008 - 16:29

    Ciska:

    Hé Kees,

    Zucht... India! Je gaat echt een super levenservaring tegemoet. Ik zal je wel missen hoor, maar we gaan zeker mailen en je bent nog niet weg natuurlijk!
    Veel plezier met de voorpret en sterkte met de voorstress ;)
    Doegie!

  • 18 Juli 2008 - 14:35

    Inge (vd Beld):

    Hey Kees,

    Leuk. Je hebt er vast enorm veel zin in. Gaan we van de zomer nog ergens wat drinken?

    Liefs inge

  • 22 Augustus 2008 - 13:50

    Roosmaryke:

    Spannend!! Komt al in zicht he.. Leuk joh!! Ben wel benieuwd naar je verhalen hoor!!

    (K) en veel plezier!

  • 28 Augustus 2008 - 08:39

    Veronique En Yvette:

    Jeetje Kees, we dachten dat je al veel eerder weg zou gaan... Heel erg veel succes en plezier! Vergeet niet te genieten van een fijne Bollywoodfilm :)

  • 29 Augustus 2008 - 09:33

    Sander:

    Pfff... Ik check je site iedere keer maar er staat niets nieuws. Ga eens weg! :P

  • 30 Augustus 2008 - 09:21

    Bas:

    Have fun! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2009

Myanmar!

01 Januari 2009

Gelukkig nieuwjaar vanuit Myanmar!

13 December 2008

Nepal & change of plans!

27 November 2008

Mumbay etc

24 November 2008

Halverwege! WWF, erotiek en Mowgli
Kees

Actief sinds 26 Juni 2008
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 30718

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2008 - 20 Februari 2009

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: