Mumbay etc - Reisverslag uit Mandlā, India van Kees Vlugt - WaarBenJij.nu Mumbay etc - Reisverslag uit Mandlā, India van Kees Vlugt - WaarBenJij.nu

Mumbay etc

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

27 November 2008 | India, Mandlā

Hola!

Toch nog even een kort berichtje uit India... Aangezien iedereen vast wel gehoord heeft over de aanslagen in Mumbay even een klein berichtje om te laten weten dat ik veilig in Mandla zit met als enige gevaar een dronken begeleider die luidskeels loopt te zingen..! Morgen is mijn werk voor WWF India afgelopen en dan ga ik met de nachttrein naar Varanasi, vanwaar ik dinsdag naar Nepal vlieg. Ver van de terroristen dus :) Rond kerst ben ik nog in Darjeeling maar daarna alweer gauw in Myanmar. Of ik nog naar het zuiden van India ga moet ik nog bedenken, misschien maak ik er een alternatief programma van of kom ik eerder terug, leve de vrijheid die ik gelukkig weer heb! Wil me niet laten wegjagen maar heb ook geen zin om te worden neergeschoten:) Jullie moeten je dus geen zorgen maken dus, het komt allemaal goed en ik let goed op mezelf!

Overigens trek ik wel altijd zulke situaties aan: ik noem een staatsgreep in Thailand, vliegtuigaanslagen in Kenia en nu dus toeristenbeschietingen in India... Reken dus alvast maar op wat nare situaties in Nepal en Myanmar;)

Maar goed, zoals een echte zeeuw betaamt: Luctor et Emergo!

Overigens heb ik nu ook een site bij WWF International:
http://www.panda.org/how_you_can_help/volunteer/volunteer/volunteer_stories/india/kees_van_der_vlugt/index.cfm
Commentaar daarop kan je me altijd ff mailen, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Ga ik nu voor de laatste keer lekker mn tafel oprollen..!

Heleboel groeten en bedankt voor alle bezorgde mailtjes en smsjes!!!

  • 27 November 2008 - 17:24

    Erik:

    gelukkig maar ;-)
    weet inmiddels waar je t over had, tv aangezet na gister.
    veel plezier nog en tot in nl!

  • 27 November 2008 - 17:38

    Koning Niels K.:

    Goed om te horen!! Ennuh dat is toch Latijn en geen Zeeuws?

    Ik ga onze collega van Nepal vast waarschuwen dat je eraan komt ;)

  • 27 November 2008 - 18:16

    Desirée:

    Kees! Wat een ellende in India en uiteraard denk ik dan natuurlijk ook: "ooh jee waar zit Kees". Goed om te horen dat je er ver bij vandaan bent. En wat een verhalen weer; en je tijd bij WWF zit er alweer op; wat gaat het snel! Een heleboel indrukken en nog meer te gaan: nu lekker reizen. Ik wist niet dat je ook naar Nepal gaat: super! Een geweldig land; ga zeker de bergen in voor een paar dagen!! Jaloezie alom hier, ik zit verkouden thuis en het is buiten koud:S Geniet ervan en doe voorzichtig!!

  • 27 November 2008 - 18:25

    Karin:

    Gelukkig Kees! Ik ben blij dat alles goed met je gaat!!!

    Dikke zoen!!

  • 27 November 2008 - 18:31

    Patrick:

    pfieuw gelukkig! heb me wel ff zorgen gemaakt, maar goed.. india is ook zo'n groot land!
    zal vast wat extra cameraploegen naar nepal en myanmar sturen!;)
    xxx

  • 27 November 2008 - 20:29

    Anja:

    Hoi Kees, moest ook meteen aan jou denken, maar je zit gelukkig hoog en droog...
    Het zit er weer op, snel gegaan voor je gevoel of niet? Prachtige ervaring weer. En nu ook nog een heerlijke vakantie voor de boeg, toe maar, bofkont. Hoe lang?
    groetjes en kijk uit!
    Anja

  • 27 November 2008 - 21:21

    Mechy:

    Fijn dat het zo goed met je gaat!! hopelijk weet je de nare situaties te ontlopen!! maar goed om te horen dat dus alles goed gaat!!

    kus mechteld

  • 27 November 2008 - 21:22

    Annette:

    Hoi Kees, ik wist wel dat je veilig zat maar toch goed om het nog even van jou zelf te horen.

    Ik heb volgens mij een hele tijd niks van me laten horen, sorry :S Ik beloof hierbij plechtig verbetering.

    Pas inderdaad goed op jezelf en hopelijk gebeuren er in Nepal geen gekke dingen.

    liefs Annette

  • 27 November 2008 - 21:44

    Astrid:

    Hoi Kees, gelukkig is alles goed met jou. Veel plezier op reis!~
    Groeten,
    Astrid

  • 28 November 2008 - 00:53

    Sander:

    *oeps* helemaal vergeten me zorgen om je te maken! Ach, je lacht je er wel uit als er iets gebeurt :) Was erg leuk je even te spreken laatst, je moet als je terug bent snel ons nieuwe paleisje aan de Oudegracht komen bekijken!
    Grt. Sander

  • 28 November 2008 - 07:24

    Inge:

    Zo te lezen ben ik niet de enige die zich een klein beetje zorgen maakte om jou. Gelukkig dat je ver van alle beschietingen en gijzelingen bent. Is alles gelukt met de corridors en tijgers? Veel plezier in Nepal en Myanmar. Waarschijnlijk zijn die landen een stuk beter dan hier met het koude en natte weer! Hoewel het hoog op de bergen wel koud is en dan heb je betere sneeuw dan wij vorige week hadden :)

    Liefs Inge

  • 28 November 2008 - 07:40

    Dave:

    Moeten we de autoriteiten in Nepal en Myanmar vast op de hoogte stellen van het feit dat de rampenmagneet hun land in gaat komen? ;)

    Geintje!

  • 28 November 2008 - 09:19

    Gis:

    Ben blij om te horen dat je het goed met je gaat! En leuke website. ;) Veel plezier en succes in Nepal!

  • 28 November 2008 - 09:24

    Edwin:

    lekker kort stukje tekst,dat leest lekker makkelijk! Leuke site!

  • 28 November 2008 - 11:05

    Elvira:

    Hey Kees, goed om te horen dat je helemaal oké bent! Goede reis door Nepal en Myanmar!!


  • 30 November 2008 - 17:47

    DJ:

    Echt een super verhaal op de WWF-site! Altijd mooi, van die reflectieve verhalen.

    Geniet van (de vrijheid van) het reizen!!

  • 02 December 2008 - 18:31

    Mariette :

    Hoi Kees, heb je verhalen gelezen zodat ik de reisgenoot van Cathelijne een beetje leer kennen. Je verhalen klinken leuk, zelfs als ze gaan over hobbelwegen, overvolle bussen en buikloop. Hoop dat al jouw ervaringen je ook in Nepal van pas komen. Groet!

  • 02 December 2008 - 22:03

    Kirs :

    En ook ik heb eens zitten lezen..

    En was ik net rustig, vind ik het toch wel weer verontrustend dat jij je omschrijft als rampenmagneet.. haha!!

    Nee zonder gein vond jullie mailtjes al heel positief klinken (op die koude douche na dan..) en ben blij dat Cathelijne je gevonden heeft! Helemaal top!

    Heel veel plezier jullie twee, lekker gaan genieten van alle indrukken en gave dingen die jullie gaan zien!

    Take care, zoen uit Wageningen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Mandlā

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2009

Myanmar!

01 Januari 2009

Gelukkig nieuwjaar vanuit Myanmar!

13 December 2008

Nepal & change of plans!

27 November 2008

Mumbay etc

24 November 2008

Halverwege! WWF, erotiek en Mowgli
Kees

Actief sinds 26 Juni 2008
Verslag gelezen: 782
Totaal aantal bezoekers 30713

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2008 - 20 Februari 2009

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: